Followers

Friday, January 25, 2013

Doa Perlindungan

Assalamualaikum....

Lately macam2 yang berlaku sini sana..
Kebetulan ada kawan berkongsi doa ini di facebook.. Maka saya kongsikan di sini pula.. Harap menjadi amalan pada diri sendiri juga dan insyaAllah semua yang berlaku adalah kehendakNya




2 comments:

  1. thanks for sharing Ipah.. doa ni kita biasa baca kan.. cuma kita tak tahu caranya.. insyaAllah..semoga kita semua di bawah lindunganNya..Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. U're welcome.. Aku x tau pulak doa ni sampai la member aku post kat fb... :) itulah mcm2 skarg ni rasa takut je.. Tp kena yakin pd kuasa Allah..

      Delete